torstai 22. toukokuuta 2008

Neljä vasenta

Tänään kävin katsomassa veljeni ja istuallaan kanssa Komediateatterissa Circus Ruskan erinomaista nykysirkusta.

Sanaton esitys koostui kahden sirkustaiteilijan jongleerauksesta ja slapstick-komiikasta.

Bongasin mainoksen viime viikolla kiinalaisen ravintolan ulko-oven vierestä. Ehkä sitä olisi voinut mainostaa vieläkin enemmän, koska salissa oli vain kourallinen ihmisiä katsomassa ja esitys oli suoraan sanoen mahtava.

Yleisössä oli myös Rosa Meriläinen ja Simo Frangén, ja eiköpähän ne turkaset lykänneet yli puolityhjässä salissa istumaan täsmälleen sille penkkiriville ja niille paikoille, johon minä olin menossa. Ei hitsi, ensi kerralla menen kyllä sanomaan, että ettekste te tiedä kuka mää oon?? ja et' noi paikat oli kyllä varattu mulle.

Oi että, oli mahtavaa sirkusta. Hieno ja vähäeleinen kokonaisuus, tottamaar!

Ja, teen siis juuri sitä, mitä uhkasinkin eli sellaisia asioita, joista minä pidän.

iltaan kuului peräti kolme asiaa samalta listalta:

1) Kävelin iltavalossa ihanassa säässä 11) sievissä vaatteissa ja joinkin jotain kylmää 2) teatteriesityksen jälkeen.

Näillä mennään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti