tiistai 21. lokakuuta 2008

Asiakkaana Elisa.shopitissa

Annikki: "Päivää, voitteko kertoa minulle mitä eroa on tuolla mokkulalla ja nettitikulla käytössä?"

Nuori Jannu: "No toinen on tommonen mokkula (osoittaa julisteesta) ja toinen on tommonen tikku (osoittaa toisen julisteen kuvaa)."

Annikki: "Niin, näenhän minä itsekin, että ne näyttävät erilaisilta."

Nuori Jannu: ??

Annikki: "Niin että mitäs eroa näillä nyt sitten on?"

Nuori Jannu: "Ei näillä käytännössä ole mitään eroa."

Annikki: "Eli tukevat samaa verkkoa, samat nopeudet...?"

Nuori Jannu: "Joo! Ihan samaa verkkoa käyttävät, ei niillä ole mitään eroa."

Annikki: "No toisessa on hankala johto pyörimässä tiellä. Voinko vaihtaa mokkulani tuollaiseen tikkuun sitten?"

Nuori Jannu: "Ei se käy! Ne ovat ihan eri tuote!"

Annikki: "No juurihan sanoit, ettei niillä ole eroa, miksen siis voisi saada tuollaista kätevämpää tikkua?"

Nuori Jannu: "Ei sun kannata mitään tikkua hankkia."

Annikki: "Jaahas. No kiitos ja hei."

11 kommenttia:

  1. Eh, nyt en tiedä pitäisikö itkeä tirauttaa vai räjähtää nauruun. Aikamoista "palvelua" olet saanut osaksesi.

    VastaaPoista
  2. Älä vain erehdy luulemaan, että miehet saisivat yhtään kummempaa kohtelua.

    VastaaPoista
  3. Iih. Viikon absurdismi... :D

    VastaaPoista
  4. Mä olen kanssa vähäisellä älylläni ymmärtänyt, että tikku ja mokkula on ihan sama juttu. En käsitä miksei sitä sitten voi vaihtaa. Vaihda Saunalahteen, niillä on se nettitikku (tm). :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi10/21/2008

    Eehhehee!! Olikohan poika valinnut oikean alan itelleen?! Tai sitten se oli joku "pakkotyöllistetty" ..

    VastaaPoista
  6. Nuoren jannun eka kommentti on perustelua parhaimmillaan, oikein havainnollinen esitys. Miten sä et siitä jo tajunnut, ettei sun kannata mitään tikkua hankkia? =)

    VastaaPoista
  7. Mokkula on in - tikku out. Siinä se ero.

    VastaaPoista
  8. Mokkula kuulostaa miehekkäämmältä kuin tikku.

    VastaaPoista
  9. Minä puolestani olen ymmärtänyt että se tikku on ihan p_ska. Pätkii yhteyttä koko ajan. Että ehkä on ihan hyvä ettet sitten kuitenkaan vaihtanut. Mutta olipas taas käsittämättömän dorkaa "palvelua"

    VastaaPoista
  10. Anonyymi10/22/2008

    Heipä hei! Tulin nyt tutustumaan tännekin!
    Olen heti raggari/rikkuri ja sanon, että sain kyllä viimeks hyvää palvelua Elisalta. Sä saatoit vaan löytää sen neulan sieltä heinäsuovasta. Tai sitten minä. (Veikkaan ehkä minua.)

    Ei mulla muuta. MOI! :D

    VastaaPoista