perjantai 14. maaliskuuta 2008

friiki fraidei

Onpa ollut maailman tylsin päivä..

Vapaapäivä, mikä karmeus! Eikä niin mitään tekemistä, päädyin peräti tiskaamaan, laittamaan ruokaa ja pesemään kahdella eri pyykkivuorolla pyykkiä, mutta ei niinku päivä vaan etene..

Olen rämpännyt facebookiakin monta tuntia (ups, paljastuin),

argh,

ja asensin epähuomiossa sen saamarin Sparkin uudelleen ja ei ollut kuulkaas kiva tietää, että 421 ihmisen joukosta 372 ei lähtisi minun kanssa treffeille. (On se silti parempi tulos kuin 98.53% käyttäjistä. [Kukaan ei ilmeisesti kelpaa kellekään.]) Eniveis IRL olen kärsinyt kahdet iljettävät pakit, ja 372 kappaletta niitä lisää ei tunnu ollenkaan houkuttelevalta. Varsinkin kun niitä jaellaan kysymättäkin.

Ei tässä lohduta enää mikään muu kuin se, että olen kaveripiirini välisellä listalla kakkosena, mutta suapi lähteä sekin aplikaatio, jos sija siitä rupeaa vielä tippumaan.

--

Keittiön kaakeleista ja pöytien alapinnoilta on löytynyt niihin pyyhittyä räkää. Ei muuten ole minun nenästä. Että semmosia aarrelöytöjä. Taidan laittaa sen isoimman vaikka rintakoruun tai vitriiniin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti